Mijn remote omgeving werkt niet

Mijn remote omgeving werkt niet

Indien u niet kunt verbinden met uw remote omgeving kunt u een paar dingen proberen:

1. Heeft u internet? 
Dit kunt u controleren door google.com te openen in een internetbrowser. Kunt u in Google zoeken? Dan heeft u functionerend internet. Natuurlijk werkt uw internet ook als u deze pagina kunt vinden.

2. Heeft u uw computer al herstart?
Het herstarten van een computer kan nooit kwaad, en meestal lost het kleine problemen op. U kunt dit dus proberen al de verbinding niet werkt.

3. Typt u uw inloggegevens correct?
Typfouten kunnen atlijd gebeuren, dus het kan ook lonen om het meerdere keer te proberen.

4. Heeft u recent uw router herstart?
Het herstarten van de router kan veel verbindingsproblemen verhelpen, dus wij raden aan deze te herstarten als u verbindingsproblemen heeft.

Indien u deze 4 dingen heeft geprobeerd en u nog steeds niet kunt aanmelden, bel dan CNE Support op 088 766 76 77

    • Related Articles

    • Wachtwoord vergeten voor CNE Remote Desktop (RDP) - Terminal server - Cloud werkplek

      Open een browser op uw pc/laptop. Het maakt hierbij niet uit of het een Windows of Apple systeem is. Ga dan naar de volgende website: https://mail.cnehosting.nl/owa U logt dan in met uw gebruikers naam en huidige wachtwoord. Het kan zijn dat er ...
    • Hoe sluit ik de remote omgeving goed af?

      Als u de remote sessie goed wilt afsluiten moet u afmelden. Dit kunt u het beste met de "afmelden" knop doen. Deze rode knop vind u op het bureaublad. Het voordeel van afmelden is dat de data die nog geopend is wordt afgesloten, en dat u ...
    • Hoe kan ik bepalen of ik op een server of lokale computer werk?

      U kunt op meerdere manieren bepalen of u op een computer of afstand / server werkt, of op uw lokale PC. 1.  Moet u op het onderstaande knopje klikken om bij uw bureaublad te komen?  Dan werkt u op een server of computer op afstand. Dit icoon laat ...
    • Call pickup *8 werkt niet

      De meeste toestellen verlangen een # na een gebeld nummer. Dus *8# werkt waarschijnlijk wel. Soms werkt even een paar seconden wachten ook.
    • Herstellen van de Xelion Softphone als deze niet werkt \ Java Cache legen

      Open het startmenu, en zoek naar Java. Als het goed is verschijnt er een programma genaamd "Configure Java". Het startmenu met een zoekopdracht naar "java" Het Java Control Panel Klik op "Configure Java" De Java Cache Viewer zal openen. Klik op ...