Mijn remote omgeving werkt niet
Indien u niet kunt verbinden met uw remote omgeving kunt u een paar dingen proberen:
1. Heeft u internet?
Dit kunt u controleren door google.com te openen in een internetbrowser. Kunt u in Google zoeken? Dan heeft u functionerend internet. Natuurlijk werkt uw internet ook als u deze pagina kunt vinden.
2. Heeft u uw computer al herstart?
Het herstarten van een computer kan nooit kwaad, en meestal lost het kleine problemen op. U kunt dit dus proberen al de verbinding niet werkt.
3. Typt u uw inloggegevens correct?
Typfouten kunnen atlijd gebeuren, dus het kan ook lonen om het meerdere keer te proberen.
4. Heeft u recent uw router herstart?
Het herstarten van de router kan veel verbindingsproblemen verhelpen, dus wij raden aan deze te herstarten als u verbindingsproblemen heeft.
Indien u deze 4 dingen heeft geprobeerd en u nog steeds niet kunt aanmelden, bel dan CNE Support op 088 766 76 77
Related Articles
Wachtwoord vergeten voor CNE Remote Desktop (RDP) - Terminal server - Cloud werkplek
Open een browser op uw pc/laptop. Het maakt hierbij niet uit of het een Windows of Apple systeem is. Ga dan naar de volgende website: https://mail.cnehosting.nl/owa U logt dan in met uw gebruikers naam en huidige wachtwoord. Het kan zijn dat er ...
Hoe sluit ik de remote omgeving goed af?
Als u de remote sessie goed wilt afsluiten moet u afmelden. Dit kunt u het beste met de "afmelden" knop doen. Deze rode knop vind u op het bureaublad. Het voordeel van afmelden is dat de data die nog geopend is wordt afgesloten, en dat u ...
Call pickup *8 werkt niet
De meeste toestellen verlangen een # na een gebeld nummer. Dus *8# werkt waarschijnlijk wel. Soms werkt even een paar seconden wachten ook.
Hoe kan ik bepalen of ik op een server of lokale computer werk?
U kunt op meerdere manieren bepalen of u op een computer of afstand / server werkt, of op uw lokale PC. 1. Moet u op het onderstaande knopje klikken om bij uw bureaublad te komen? Dan werkt u op een server of computer op afstand. Dit icoon laat ...
Ik kan niet bij mijn Azure Fileshare
Sommige providers, zoals Ziggo, blokkeren de toegang tot TCP poort 445 (SMB/CIFS). Deze poort moet open zijn om te kunnen verbinden met een Azure Fileshare. Via Ziggo gaat dit dus niet.