Ik kan niet bij mijn Azure Fileshare

Ik kan niet bij mijn Azure Fileshare

Sommige providers, zoals Ziggo, blokkeren de toegang tot TCP poort 445 (SMB/CIFS). Deze poort moet open zijn om te kunnen verbinden met een Azure Fileshare. Via Ziggo gaat dit dus niet.
    • Related Articles

    • Kan ik de autostart van Xelion uitzetten?

      Wanneer u de Xelion6 softphone installeert, wordt deze standaard voorzien van automatisch opstarten. Wanneer u dit wilt uitschakelen kunt u dit via het register uitvoeren door het bijgaande bestand e te downloaden, uit te pakken en te starten vanaf ...
    • Mijn status staat op 'afspraak' maar ik kan nog steeds gebeld worden

      Dat is 'by desgin'. Als de Xelion status op 'Afspraak' staat, door Exchange/Outlook synchronisatie of met de hand, blijf je gewoon gebeld kunnen worden. Deze statusverandering dient slechts ter informatie voor de collega's zodat zij kunnen zien ...
    • Mijn remote omgeving werkt niet

      Indien u niet kunt verbinden met uw remote omgeving kunt u een paar dingen proberen: 1. Heeft u internet?  Dit kunt u controleren door google.com te openen in een internetbrowser. Kunt u in Google zoeken? Dan heeft u functionerend internet. ...
    • Hoe kan ik bepalen of ik op een server of lokale computer werk?

      U kunt op meerdere manieren bepalen of u op een computer of afstand / server werkt, of op uw lokale PC. 1.  Moet u op het onderstaande knopje klikken om bij uw bureaublad te komen?  Dan werkt u op een server of computer op afstand. Dit icoon laat ...
    • Herstellen van de Xelion Softphone als deze niet werkt \ Java Cache legen

      Open het startmenu, en zoek naar Java. Als het goed is verschijnt er een programma genaamd "Configure Java". Het startmenu met een zoekopdracht naar "java" Het Java Control Panel Klik op "Configure Java" De Java Cache Viewer zal openen. Klik op ...