Call pickup *8 werkt niet
De meeste toestellen verlangen een # na een gebeld nummer. Dus *8# werkt waarschijnlijk wel. Soms werkt even een paar seconden wachten ook.
Related Articles
Wat is latency in VoIP telefonie (Engels)
What is Latency in VoIP? Every business needs a reliable phone system. That’s why when it comes to choosing a phone system, businesses tend to have a few top priorities: Cost Technology efficiency Quality In terms of the first two priorities, it ...
Kan ik de autostart van Xelion uitzetten?
Wanneer u de Xelion6 softphone installeert, wordt deze standaard voorzien van automatisch opstarten. Wanneer u dit wilt uitschakelen kunt u dit via het register uitvoeren door het bijgaande bestand e te downloaden, uit te pakken en te starten vanaf ...
Herstellen van de Xelion Softphone als deze niet werkt \ Java Cache legen
Open het startmenu, en zoek naar Java. Als het goed is verschijnt er een programma genaamd "Configure Java". Het startmenu met een zoekopdracht naar "java" Het Java Control Panel Klik op "Configure Java" De Java Cache Viewer zal openen. Klik op ...
Als ik met de Xelion App bel, zie ik een onbekend nummer in beeld
Als u de Xelion App op uw smartphone gebruikt in de 'call-through' mode (doorschakelbellen) dan belt uw mobiele telefoon eerst naar de Xelion en vervolgens belt de Xelion naar het nummer wat u heeft gekozen. Vandaar de term 'doorschakelbellen'. Om ...
Wachtwoord Xelion aanpassen
Wil je het wachtwoord wijzigen van je Xelion account? Dan kan dat zelf gedaan worden via Xelion op de computer in de java versie van Xelion. In de versies voor Android telefoons en Apple (iPhone en Mac) en de Windows 10 app is het helaas niet ...