Hoe bereik ik de CNE helpdesk?
De CNE helpdesk is op werkdagen bereikbaar tussen 08:30 en 17:30 op telefoonnummer 088 - 766 76 77
Per mail zijn we bereikbaar op het email adres: support@cne.nl
Uw mail wordt opgenomen in ons ticketsysteem en u krijgt automatisch een antwoord met uw ticket-id. U kunt gewoon via mail met de helpdesk communiceren.Op werkdagen van 17:30-22:00 en in de weekeinden van 10:00-16:00 is onze Avond- en Weekend Service actief. Te bereiken op telefoonnummer: 088 - 766 76 77
Related Articles
Openingstijden CNE helpdesk
Openingstijden per 5 juli 2021 In het licht van ons voortdurende streven om de kwaliteit van onze dienstverlening te optimaliseren, gaan we de openingstijden van de telefonische helpdesk per maandag 5 juli aanstaande aanpassen. Hierdoor kunnen we ...
Hoe sluit ik de remote omgeving goed af?
Als u de remote sessie goed wilt afsluiten moet u afmelden. Dit kunt u het beste met de "afmelden" knop doen. Deze rode knop vind u op het bureaublad. Het voordeel van afmelden is dat de data die nog geopend is wordt afgesloten, en dat u ...
Hoe kan ik doorverbinden met de Xelion app?
Alle handleidingen en instructiefilms staan op deze website: Xelion User Documentation
APN instellingen CNE Mobile
1.1 APN-instellingen Om zo goed mogelijk gebruik te maken van data is het belangrijk dat de APN-instellingen op het mobiele toestel correct zijn ingesteld. Dit kan via het instellingenmenu van het toestel of automatisch via ...
Kan ik de autostart van Xelion uitzetten?
Wanneer u de Xelion6 softphone installeert, wordt deze standaard voorzien van automatisch opstarten. Wanneer u dit wilt uitschakelen kunt u dit via het register uitvoeren door het bijgaande bestand e te downloaden, uit te pakken en te starten vanaf ...