Openingstijden CNE helpdesk

Openingstijden CNE helpdesk

In het licht van ons voortdurende streven om de kwaliteit van onze dienstverlening te optimaliseren, gaan we de openingstijden van de telefonische helpdesk per maandag 5 juli aanstaande aanpassen. Hierdoor kunnen we meer tijd en aandacht geven aan de support- en service-aanvragen die binnenkomen per mail en aldus worden afgehandeld via ons ticketsysteem.

Omdat onze engineers gedurende een aantal uren per dag niet meer worden afgeleid door binnenkomende telefoontjes, verwachten we dat de kwaliteit en de snelheid van de dienstverlening per saldo omhoog zal gaan.

In de uren dat de helpdesk telefonisch niet bereikbaar is, komt er de mogelijkheid om bij dringende storingen een voicemail in te spreken. Deze wordt meteen door onze engineers inhoudelijk beoordeeld op urgentie en wanneer dat nodig is, wordt er ook meteen actie ondernomen. Alleen de melding 'bel mij even terug' wordt dus niet beschouwd als dringend.

De wijziging heeft dus geen enkele negatieve consequentie voor de in uw SLA afgesproken responstijden. Integendeel, wij verwachten dat de responstijden juist nog verder verbeterd zullen worden. Dat is dus ook precies de insteek.



De gewijzigde openingstijden van de telefonische helpdesk zijn per 5 juli 2021:

DagenOpeningSluitingSLA
Ma-Vrij8:3011:00Alle
 13:3016:00Alle
 18:0022:00Avond- en Weekendservice
Za-Zo10:0016:00Avond- en Weekendservice
    • Related Articles

    • Hoe bereik ik de CNE helpdesk?

      De CNE helpdesk is op werkdagen bereikbaar tussen 08:30 en 17:30 op telefoonnummer 088 - 766 76 77 Per mail zijn we bereikbaar op het email adres: support@cne.nl Uw mail wordt opgenomen in ons ticketsysteem en u krijgt automatisch een antwoord met uw ...
    • Wachtwoord vergeten voor CNE Remote Desktop (RDP) - Terminal server - Cloud werkplek

      Open een browser op uw pc/laptop. Het maakt hierbij niet uit of het een Windows of Apple systeem is. Ga dan naar de volgende website: https://mail.cnehosting.nl/owa U logt dan in met uw gebruikers naam en huidige wachtwoord. Het kan zijn dat er ...
    • APN instellingen CNE Mobile

      1.1          APN-instellingen Om zo goed mogelijk gebruik te maken van data is het belangrijk dat de APN-instellingen op het mobiele toestel correct zijn ingesteld. Dit kan via het instellingenmenu van het toestel of automatisch via ...
    • Teksten aanleveren om in te laten spreken

      Voor klanten van CNE spreekt Peter teksten in ten behoeve van de telefooncentrale. Daarvoor moet er wel aan een aantal voorwaarden worden voldaan: 1. De in te spreken tekst moet altijd volledig worden aangeleverd. Dus niet iets als 'zeg maar iets ...
    • Waar vind ik informatie over Xelion en ChromeOS (Chromebooks en Chromeboxen)?

      Kijk op onze CNE Academy: https://cne.academy voor instructiefilms