In het licht van ons voortdurende streven om de kwaliteit van onze dienstverlening te optimaliseren, gaan we de openingstijden van de telefonische helpdesk per maandag 5 juli aanstaande aanpassen. Hierdoor kunnen we meer tijd en aandacht geven aan de support- en service-aanvragen die binnenkomen per mail en aldus worden afgehandeld via ons ticketsysteem.
Omdat onze engineers gedurende een aantal uren per dag niet meer worden afgeleid door binnenkomende telefoontjes, verwachten we dat de kwaliteit en de snelheid van de dienstverlening per saldo omhoog zal gaan.
In de uren dat de helpdesk telefonisch niet bereikbaar is, komt er de mogelijkheid om bij dringende storingen een voicemail in te spreken. Deze wordt meteen door onze engineers inhoudelijk beoordeeld op urgentie en wanneer dat nodig is, wordt er ook meteen actie ondernomen. Alleen de melding 'bel mij even terug' wordt dus niet beschouwd als dringend.
De wijziging heeft dus geen enkele negatieve consequentie voor de in uw SLA afgesproken responstijden. Integendeel, wij verwachten dat de responstijden juist nog verder verbeterd zullen worden. Dat is dus ook precies de insteek.
De gewijzigde openingstijden van de telefonische helpdesk zijn per 5 juli 2021:
Dagen | Opening | Sluiting | SLA |
Ma-Vrij | 8:30 | 11:00 | Alle |
13:30 | 16:00 | Alle | |
18:00 | 22:00 | Avond- en Weekendservice | |
Za-Zo | 10:00 | 16:00 | Avond- en Weekendservice |