Hoe werkt Voicemail bij CNE mobiel

Hoe werkt Voicemail bij CNE mobiel

Kies 1233 voor het Voicemail menu, Hier kan je je voicemail afluisteren en je boodschap wijzigen.

Zet voicemail aan door te bellen naar 12331 of SMS AAN naar 1233. Zet voicemail uit door te bellen naar 12339 of SMS 'UIT' naar 1233
    • Related Articles

    • APN instellingen CNE Mobile

      1.1          APN-instellingen Om zo goed mogelijk gebruik te maken van data is het belangrijk dat de APN-instellingen op het mobiele toestel correct zijn ingesteld. Dit kan via het instellingenmenu van het toestel of automatisch via ...
    • Als ik met de Xelion App bel, zie ik een onbekend nummer in beeld

      Als u de Xelion App op uw smartphone gebruikt in de 'call-through' mode (doorschakelbellen) dan belt uw mobiele telefoon eerst naar de Xelion en vervolgens belt de Xelion naar het nummer wat u heeft gekozen. Vandaar de term 'doorschakelbellen'. Om ...
    • Hoe bereik ik de CNE helpdesk?

      De CNE helpdesk is op werkdagen bereikbaar tussen 08:30 en 17:30 op telefoonnummer 088 - 766 76 77 Per mail zijn we bereikbaar op het email adres: support@cne.nl Uw mail wordt opgenomen in ons ticketsysteem en u krijgt automatisch een antwoord met uw ...
    • Mijn remote omgeving werkt niet

      Indien u niet kunt verbinden met uw remote omgeving kunt u een paar dingen proberen: 1. Heeft u internet?  Dit kunt u controleren door google.com te openen in een internetbrowser. Kunt u in Google zoeken? Dan heeft u functionerend internet. ...
    • Audiobestanden voor uw (Xelion) telefooncentrale

      Als u zelf audiobestanden wilt aanleveren voor het gebruik in uw (Xelion) telefooncentrale moeten deze audiobestanden voldoen aan de volgende eisen: ​ Audio formaat .WAV  (MONO) Samplerate 44.100 Hz  Bitdiepte 16 bits  Peak level -8 DB  Bewerking  ...